Gå til hovedinnhold

Komtek

Kommunalteknikk, eiendomsskatt og eiendomsgebyr

Group 6064
Renovasjon

 Hva er Komtek?

  • Komtek er programvare for vann og avløp, brannforebygging, renovasjon, eiendomsskatt og eiendomssgebyr

  • Komtek brukes hver eneste dag av over 300 kommuner og over 50 interkommunale selskaper

  • Komtek sikrer hvert år grunnlaget for håndteringen av mer enn 35 milliarder kroner kommunale gebyrer

Kom i gang med Komtek

Norkart har lang erfaring med å hjelpe kunder med å ta Komtek i bruk. Vi møter deg med din egen, faste kontaktperson hos oss - våre kundeansvarlige.

Innføring av Komtek gjennomføres hos oss av en egen prosjektleder som bistår dere hele veien fra planlegging til oppfølging etter driftsettelse. Hele tiden har du tilgang til våre digitale selvhjelpssider på vårt kundesenter - i tillegg til våre dyktige kundestøttekonsulenter.

Ønsker du å raskt komme i gang med Komtek?

Layer_1

Einar-Tomter-235x235

Einar Tomter
Markedssjef KOMTEK

 

Smartere samfunn, sammen?

Boks_Offentlig

Sammen utvikler vi løsninger og tjenester for ansatte i kommunen, innbyggere og næringsliv.

All kommunikasjon og databehandling skal være basert på selvbetjening og automatisering i høyest mulig grad.

Komtek-dagene 2024

KOMTEK-dagene_header
Clarion Hotel Oslo Airport, Gardermoen
4. - 6. november

Ansatte i kommunen

De ansatte i kommunen som jobber med forvaltning skal håndtere de komplekse sakene, det som krever skjønn og kompetanse og bruke minst mulig tid på saker og forhold som kan håndteres automatisert eller selvbetjent. 

Ute i felt

Feltarbeidere, entreprenører og andre som jobber for kommunen skal kunne sende og motta data direkte i sine verktøy og kunne gjøre nødvendige oppdateringer ute i felt. 

Innbygger

Innbyggeren skal være mest mulig selvbetjent og kunne få svar og informasjon fra kommunen  slik det passer innbyggeren best. Dette skal bidra til bedre innbyggertjenester og redusert mengde henvendelser fra innbyggeren til kommunen.

MinEiendom_Ny

MinEiendom - kommunens digitale servicetorg

Gjennom portalen MinEiendom logger innbyggeren seg på med Bank-ID og finner all relevant informasjon knyttet til sin eiendom. Kommunens ansatte sparer mye tid da de slipper å besvare telefon og e-post med spørsmål knyttet til innbyggerens eiendom.

MinEiendom Innsyn

I MinEiendom Innsyn kan alle kommunens ansatte som har behov for informasjon om eiendommer, kunne samarbeide og kommunisere gjennom en felles plattform.

Sikre informasjonsflyt og jobb tryggere med eiendomsinformasjon internt i kommunen og i dialog med kommunens innbyggere.