Hva erfarer brukerne?
I MinEiendom Innsyn kan kommunens ansatte se det samme som innbyggeren i MinEiendom, og man kan gjøre oppslag på vegne av kunden og/eller forbedre samhandlingen. Den ansatte logger på MinEiendom Innsyn med sin vanlige bruker.
– Dette er starten på noe veldig spennende for å kunne tilby bedre innbyggerservice og en selvbetjening 24/7, sier Jan Inge Torgersen.
Aktuelt
- Ny funksjonalitet: SMS-kvittering i KOMTEK Slamtømmer Felt -
Vi utvider nå funksjonaliteten rundt SMS i KOMTEK Slamtømmer felt, og det blir nå mulig å sende kvittering for utført arbeid, på SMS direkte til eier av det anlegget som er tømt.
- Praksisplass som interaksjonsdesignere hos Norkart -
Gjennom studiet Bachelor i Interaksjonsdesign på NTNU Gjøvik, var 270 timer arbeidspraksis en del av femte semester. Praksisen til Johannes Østreborge Thorsen og Linde Stormo, ble gjennomført på Norkart sitt kontor i Lillehammer, hvor de fikk jobbe med prosjektet «Onboarding av kunder». Målet var å lage et “proof of concept” på hvordan kunder tar i bruk nye Norkart produkt i dag, og hvordan den kan se ut i fremtiden.
- Heldigital arbeidsflyt - fra felt til ferdig arbeid -
Med Norkarts webapplikasjon Oppmålingsforretning Felt, har du med deg alt du trenger for å jobbe heldigitalt og sømløst i felten. Med full tilgang til kart og saksdokumenter kan du fullføre ditt arbeid med redigering av protokoll og innhenting av nødvendige signaturer før du kommer tilbake på kontoret.
- Den viktige vårrengjøringen -
Det er lysere dager og vår i luften. Varmen fra solen bryter kulden, og nedbøren som falt i vinter skal omdannes fra snø og is til vann - men er vann og avløpsnettet vårt klart for å ta unna slike vannmengder? Og har vi kontroll på hvor alt dette vannet tar veien?