Aktuelt

Norkart lanserer nytt kundesenter for bedre samhandling og service

Skrevet av Norkart | 01.des.2025 07:37:52

 

Vi har besluttet å oppgradere og flytte vårt kundesenter til plattformen vi bruker for håndtering av kundeinformasjon. Denne flyttingen vil samle våre digitale verktøy: hjemmesider, kunnskapsbaser, saksbehandlingssystem og nettsamfunn i ett og samme system.

Ved å integrere disse vil vi oppnå en rekke positive effekter, inkludert en bedre brukeropplevelse og mer effektiv saksbehandling for deg som kunde.

Tidslinje for flytting
Selve migreringen starter sent på dagen fredag 28. november 2025. Det nye kundesenteret vil være klart fra morgenen mandag 1. desember 2025, og vil fra da av være vårt primære kundesenter. Vi vil fortløpende oppdatere alle lenker (pekere) fra våre produkter til å peke mot det nye senteret.

De fleste av disse oppdateringene vil være på plass i løpet av desember. Det gamle kundesenteret vil gradvis fases ut i løpet av desember og til slutt kun fungere som en veileder som peker brukerne videre til den nye løsningen.

Viktig informasjon om sakshåndtering (tickets)
For å sikre en ryddig overgang og avslutte bruken av det gamle systemet, vil vi lukke alle åpne saker i det gamle systemet og deretter gjenåpne dem i det nye. Dette sikrer at saksgangene blir med videre, samtidig som vi får fullført overgangen.

Fra og med mandag 1. desember 2025 stenger vi for innsending av nye saker til det gamle systemet. Skulle nye saker eller svar på gamle likevel komme inn, vil vi flytte disse over til den nye plattformen. Frem til jul vil kunnskapsbasene i både gammel og ny løsning fungere, men vi kommer til å nedjustere den gamle til å bli et kundesenter som primært veileder brukere videre til den nye løsningen.

Pålogging til det nye Kundesenteret
Tilgang til det nye kundesenteret skjer via NorkartID, som er den samme personlige påloggingsløsningen som brukes for Norkarts nye skyløsninger.

Tilgang gis til ansatte hos våre kunder som er registrert i vårt CRM-system (via jobb-epost). Dette forenkler personvernhåndtering.

Ikke registrert? Hvis din jobb-epost ikke er registrert, kan du ta kontakt med oss. Vi vil da knytte deg til din arbeidsgiver og gi deg tilgang.

 

Les mer om endringene her