Kunderådgiver - nye digitale løsninger

Norkart opplever stor vekst i eksisterende og nye markeder – og vi utvider stadig vår produktportefølje. Selskapet har lang og god historikk i å gi gode kundeopplevelser - og det å yte god service er et av våre fortrinn. Kundetilfredsundersøkelsen som gjennomføres hvert år gir oss pulsen på hva kunden mener – og viser svært høy kundetilfredshet. For å skape gode kundeopplevelser er kunderådgiverne i Norkart viktige bidragsytere – og nå trenger vi nye krefter som kan håndtere kunder i våre nye markeder.

Hva vil du gjøre hos oss?

  • Du vil være vår digitale frontfigur mot våre nye kundegrupper – og skal være bindeleddet mellom salg og teknologi
  • Du vil sørge for høyere salg og aktivitet på nye digitale tjenester
  • Du vil sette seg inn i de aktuelle produktene og markedsområdene og bidra til god produktutvikling
  • Du vil ha en tett og god dialog i daglig problemløsning både internt og mot kunder
  • Du vil ha en viktig oppgave i å foreslå forbedringer i produktutvikling og til nye produkter
  • Du vil proaktivt bistå kunder til å ta i bruk nye tjenester

Hvem er du?

  • Du er digital
  • Du har erfaring fra digitale løsninger innen salg og kundehåndtering.
  • Du evner å sette deg raskt inn i kundens situasjon, komplekse problemstillinger og ha en god dialog.
  • Du liker å håndtere digitale kanaler – sånn som chat
  • Du syns det er spennende å sette deg inn i nye ting
  • Du er god til å kommunisere skriftlig og muntlig
  • Du har både selger-gener og service-gener
  • Du har IT-teknisk innsikt og forståelse
  • Du er selvstendig og tar initiativ, samtidig som du evner å jobbe i team
  • Norsk er arbeidsspråk og du må beherske dette skriftlig og muntlig

Les mer og  

Arbeidssted: Sandvika, Trondheim, Bergen eller Lillehammer
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 22.04.2019