Vi vokser raskt og skal ansette kunderådgiver

Arbeidsgiver: Norkart
Stillingstittel: Kunderådgiver kundestøtte
Frist: Snarest
Varighet: Fast

Vår kundestøtte har svært høy kundetilfredshet (85 %) og håndterer årlig rundt 4000 komplekse saker fra våre kunder. Vi søker deg som trives med kundekontakt, løse utfordringer og som utfyller vårt team.

Arbeidsoppgaver og ansvar

  • Behandle og løse kundestøttesaker rundt selskapets programvare på en effektiv måte
  • Sette seg inn i fagområdene og bidra til god produktutvikling
  • Ha en tett og god dialog i daglig problemløsning både internt og mot kunder
  • Bistå i testing, ta initiativ til og foreslå forbedringer til videre produktutvikling
  • Delta i kundemøter, kurs- og opplæringsarrangementer ved ønsker og behov
  • Bidra til at kundestøtte-teamet innfrir sine målsettinger

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra kunderelatert arbeid. Evne å sette seg inn i kundens situasjon, komplekse problemstillinger og ha en god dialog
  • IT-teknisk innsikt og forståelse
  • God til å kommunisere
  • Selvstendig og tar initiativ, samtidig som du evner å jobbe i team
  • Analytisk, løsningsorientert, imøtekommende og serviceinnstilt
  • Målstyrt og god gjennomføringsevne
  • Kvalitetsbevisst og lojal
  • Norsk er arbeidsspråk og dette må beherskes skriftlig og muntlig
  • Kunne identifisere seg med selskapets verdier: Redelighet, entusiasme, konkurransevilje og lagspill

Hos oss får du
Et sosialt og godt fagmiljø i en kompetansebedrift hvor vi er stolte av å ligge på topp i medarbeidertilfredshet blant norske bedrifter. Arbeidsmiljøet er preget av trivsel, motivasjon og stabilitet, og kontoret på Lillehammer har et unikt miljø for programvareutvikling. Selskapets kultur gir alle muligheter til å oppnå en riktig balanse mellom jobb og privatliv. I tillegg er det et meget aktivt sosialt miljø. Norkart opplever stor suksess med sine produkter og tjenester og vinner stadig markedsandeler.

Om arbeidsgiveren
Norkart tilbyr markedsledende løsninger innen kommunalteknikk, kart­ og eiendomsinformasjon til offentlig og privat sektor. Vi har Norges mest komplette datavarehus for geografisk informasjon. Nøkkelen til suksess ligger i nærhet til kunden, gjennomføringskraft og kompetansen til våre 160 kollegaer. I fjor ble det fakturert 14 milliarder kroner i kommunaltekniske gebyr via Norkarts programvare for arbeidsflyt. Hele 390 norske kommuner benytter hver eneste dag Norkarts programvare i forvaltning av kart og kommunaltekniske tjenester. Norkarts digitale kartsystemer og sammenstilling av data benyttes av mange bedrifter og bransjer, og så godt som hele det norske folk via partnere som FINN og 1881. I fjor ble det lastet ned imponerende 5,7 milliarder digitale kart fra Norkarts sky­tjenester i Norge.

Nettverk: Facebook
Sektor: Privat
Sted: Fåberggata 155, 2615 Lillehammer
Bransje: IT – programvare
Stillingsfunksjon: Kundeservice

Spørsmål om stillingen
Kontaktperson: Siri Kristin Olsen
Leder for Norkart Kundestøtte
Telefon: 997 02 025

Søknad
For søknad på våre stillinger benytter vi oss av Finn.no.