Vi hjelper deg med å nå dine innbyggere

Innbyggere som kan betjene seg selv blir fornøyde og avlaster hardt arbeidende saksbehandlere

Selvbetjente innbyggere er fornøyde innbyggere. Og ikke nok med det: selvbetjente innbyggere gir også færre henvendelser som saksbehandlerne må bruke tid på å besvare. Norkart leverer en rekke selvbetjeningsløsninger, som f.eks. MinEiendom, MinRenovasjon og Kommunekart. Dette er løsninger som bidrar til å effektivisere saksbehandling samt å gjøre innbyggerne mer fornøyde.

Her finner du Norkarts Infopakke

Hvordan skal vi nå vi innbyggerne med gode innbyggerløsninger? Her gjøres det litt ulikt rundt om i kommune-Norge, og i mange kommuner legges det ut lenker til disse tjenestene på kommunens eller IKS-ets hjemmeside, slik at innbyggere som er på jakt etter informasjon kan sendes til riktig sted. Norkart og kommunene har begge ambisjon om å få flest mulig innbyggerne til å ta i bruk løsninger som MinRenovasjon eller MinEiendom. Norkart ønsker å bidra i dette arbeidet, og vi har derfor jobbet for å finne gode og kostnadseffektive kanaler som når ut til flest mulig innbyggere. Det har resultert i at vi via en partner har kan tilby en «Facebook-kampanje» til kommunens innbyggere som sendes med kommunen som avsender. Ved å bli tipset om at kommunen kan tilby oversikt over søppeltømming via MinRenovasjon, eller at all informasjon om min eiendom er tilgjengelig via MinEiendom, vil jeg som innbygger enkelt kunne laste ned tjenesten til min mobil.

Er du nysgjerrig på hva dette er eller har behov for å nå ut til innbyggerne slik at flere tar i bruk MinEiendom eller MinRenovasjon – så ta kontakt.